reklama

Je...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Si nežná si krásna

Si zázrak z čistého jasna

Si lúčny koník si vo vlasoch kvietok

Si ozdoba bez trblietok

Si snehová vločka si slza šťastia

Si môj sen plačem od dojatia

Si moje všetko si môj anjel strážny

Si moja láska s tebou som odvážny.

Si moje ráno si môj deň

Si moja noc si môj splnený sen

Si sekunda si najkrajšia sobota

si deň ,ktorý chcem prežívať do konca života.

Si to ty si pre mňa celý svet

Si to najkrajšie čo nikde inde niet.

Si...

Marek Gajarský

Marek Gajarský

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som na začiatku vašej myšlienky. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu