reklama

Okno srdca

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)


Šaty biele ušité nocou

šila ich sama zubatá s kosou.

Krik sa šíri v diaľave údolím prázdna

akoby to bola myšlienka blázna.

Sklonila hlavu položila jemne

V poryvoch vetra lístok prstom nehne.

Cez oblok mesiac lúče púšťa dnuka

Akoby sa čiasi mocná ruka dotýkala jeho duše

Sťa šíp strelcom vystreleným z kuše.

Nedalo jej dýchať zabíjala pocitom každá

Mal som ju nechať žiť či utokániť azda.

Vyzerala krehko ako ľudská ochota

Dala mi poslednú sekundu zo svojho života.

Stál som mŕtvolne ba priam nehybne

Čakal som na to čo ma isto neminie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vedel som že sa to blíži

No nikomu tým neublížim.

Zostalo ticho hlas sa stratil rýchlo

Obliala ma šťastná chvíľa.

Čosi ma však zrazu pichlo

To ma duša opustila.

Marek Gajarský

Marek Gajarský

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som na začiatku vašej myšlienky. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu