reklama

Tebe

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ďakujem Bohu, že mi dal život

Že moju cestu naplánoval takto krivo.

Vedel čo robí naučil ma nebáť

Skrížil nám cestu a našiel som práve Teba.

Nestretol som nikoho ako si ty

Sťa anjel do krídel odetý.

Akoby z klietky tiger vypustený

Čo si svoj život vysoko cení.

Nepoznám Ťa veľmi dlho to nevadí

Však v srdci si mi čiary vryla.

Našiel som to najkrajšie. To prezradím..... toto je tá.Čarovná chvíľa.

Nádherný úsmev, očami vysmiata

Prirodzená krása, skvostne strapatá.

Nepochopím človeka čo by si to neželal

Že si taká krásna........... i to som málo povedal.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Chcem ťa vidieť vždy vysmiatu, šťastnú

Ako na nebi hviezdu žiarivú a jasnú.

Odtrhnúť Ti z mesiaca malý kúsok položiť ho k Tebe

...na obrúsok.

Slová sú dôležité, no neskrývaš city

Ukrývajú význam tebou neodkrytý.

Ty si tá, ktorá mení zmýšľanie moje

Utišuješ u mňa v duši smutné nepokoje.

Nehovorím len o kráse čo tebou tečie

Rozdáš radosť všetkým deťom, kým Ti srdce nedotlčie.

Verím iba v jedno že raz i mne ju dáš

Tú tvoju lásku čo v duši ukrývaš.

Toľko mám toho čo by som chcel povedať

Keď niečo rieknem ty začneš hneď vyzvedať.

Chcel by som tráviť z tebou každý deň

už len preto aká si.....

Práve preto Ťa tak zbožňujem.

Marek Gajarský

Marek Gajarský

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som na začiatku vašej myšlienky. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu