reklama

Neviem

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)


Zurčiaci potok, ukrytý v horách

Zjavuje sa v mojich nočných morách.

Kadiaľ mám ísť cestu mi značí

Značí ju dovtedy , kým sa mi neuráči.

Budím sa v noci, budím sa spotený.

A ten sen je rovnaký- nemenný.

Vidím tam kohosi, ako tam skáče

Vidím i dieťa ako úpenlivo plače.

Plače kvôli tomu, lebo vidí umierať?

Na to nechcem a neviem odpovedať...

Viem iba toľko, tak Vám to prezradím

Ja sa tej nočnej mory istotne nezbavím.

Naháňa strach, hrôzu a samotu

Akoby zubatá dostala besnotu

Každý ju vidí očami svojimi

ba iba tam kam nimi dovidí.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nepoznám návod ako ju zničiť

Ako jej život nedožičiť

Tlačí sa do hlavy neúprosne

Ako mam zabiť tie tvory mocné??

Marek Gajarský

Marek Gajarský

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som na začiatku vašej myšlienky. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu